Vem har lagt öga?

Hahaha..

Det går inte speciellt bra för mig och homan just nu..
Känns mer som om allt runtomkring oss går sönder!

Igår när homan hämtade mig hos mamma i skogstorp
så fick vi punka på vägen hem i bilen.. Körde förmodligen
på nått så hela däcket blev platt..

Mamma kom och vi drog för att köpa däckskum på shell,
men eftersom att det öste ner så blev skummet till vatten bara.

Vi skulle försöka köra hem, men vi var rädda att hela skiten
skulle gå av så vi bestämde oss för att försöka ringa efter skjus,
det gick inte så bra så tillslut efter många om och men så kunde
vi ringa en taxi från homans kompis i bellmansplan..

Vi skulle köpa ett däck idag från bilskroten, men varken den i vilsta
industriområde eller den ute vid soptippen hade de däcket som vi
behöver..

Idag när jag satt vid min data så stängdes den av helt plötsligt,
och nu går den inte att sätta på.. Har iaf 1 års garanti så vi ska
gå in med den imorgon!
 
Tur? hahaha gud, hjälp mig..

  • Vi har fått springa igång bilen i en vecka
  • Däcket får punka
  • Finns inget däck att köpa
  • Datorn går sönder
Ja det brukar väll vara så att allt kommer på en och samma gång?

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0