So many places ..

Uch, kan nog inte ens förklara hur trött jag är..
Känns som det enda man gör är att jobba och vara trött!

Jobbat idag som vanligt, 07.00 - 16.30 Den tiden dödar mig
bokstavligen.. Det är så otroligt varmt där inne och 7 på morgonen
kan jag ju inte säga att jag är speciellt pigg.. humm !

Höll på att försova mig idag oxå, som tur var så hann jag i tid..
Hade ställt alarmet på 05.30 som vanligt, men lyckades stänga
av det och somna om igen.. Brukar cykla iväg vid
6 tiden för att hinna ta min morgonkaffe och koppla av några
minuter på jobbet innan man ska upp i stressen..

Men idag kom jag inte iväg förns halv 7 och framme 10 i 7 haha..
Hann bara springa och byta om, sen var det dax att gå upp och stämpla
in innan klockan slår över 07.00 jag hann, stämlade in 07.00 prick..

Sarah har vart hos mig nu 2 kvällar i rdag och umgåts med en trött natta..
Haha, kan väll inte vara så roligt, men vi bara softar på ballkongen och snackar
om allt mellan himmel och jord, eller så ligger vi halvdöda efter en varm dag
och bara slappar.. Hon kommer väll snart hit, hon skulle ringa ..

Homan kommer hem på lördag.. Yeeh, har saknat dig min lilla älskling..
Fan vad skönt det kommer att bli att ha dig nära mig

Nu är man ÄNTLIGEN ledig 2 dagar som jag väntat på.. Min harbetsledare kom
och frågade om jag ville jobba imorgon, men jag tackade direkt nej till det haha!

Nu ringde lilla Sarah och sa att hon var på hemköp och har köpt med sig muffins,
så jag satte nyligen på kaffet så vi kan ta en kvälls fika på ballkongen..

Ne nu ska jag vara social för nu kom hon..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0