Skön dag..

Vaknade imorse och satte igång att tvätta kläder..
Skönt! Verkligen allt låg i tvättkorgen..

Mamma, mormor och morfar var förbi en sväng och hämtade
lite saker.. Sen när homan kom hem skulle vi dra till Hällby och
plocka jordgubbar men dom hade stängt idag för att dom skulle
få mogna till sig lite..

Och nyss kom homan hem med en bukett fina blommor till mig!
Tack älskling, du är den bästa. Jag älskar dig så otroligt mycket!

Såå söt !

Imorgon är det dax att jobba igen! Hade ingen tid, men jag ringde idag för att
prata med lönekontoret och då blev jag frågad om jag kunde jobba imorgon..

Har ju endå inte så mkt för mig så jobbar 10.00 - 18.00 rätt okej tid !
Sen på lördag 23.00 - 07.00 är en annan femma hahaha..

Nu är det klart! På söndag blir det Ikea.. Med 10 lappar i fickan
så ska vi nog hitta nått, eller vad säger du älskling? Haha !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0