Själv nu..

Idag har homan åkt till gbg..

Vi sa hejdå imorse då han körde mig till jobbet..
Och själv stack han väll i väg vid 14 tiden på dagen..

Kommer hem och det är helt tomt.. Förutom att han hade
köpt en fin bukett med 3 röda rosor och sånna vita blommor
som stod på vardagsrumsbordet. Hehe det blev jag glad över!
Älskar dig så otroligt mycket, och saknar dig redan så mkt..

Men han kommer hem snart igen, hoppas att tiden går fort..

Ne asso jag e helt jävla slut nu och orkar inte ens skriva mer..
Ska jobba samma tid imorgon, det blir kämpigt kan jag lova..

Tog med lite bröd hem från jobbet idag för att jag har lovat sanna
att baka en smörgåstårta till Williams kalas som förmodligen hålls
på lördag? Han fyller iaf 4 år imorgon och kommer finnas med i Kuriren!

Inte ledig förns Lördag buuhhuuu :(

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0