Seeg dag..

Jag vaknade vid 10 tiden, gick upp käka frukost och gick
sedan och la mig igen vid 12 tiden.. Homan kom och väckte
mig kl 4 igen haha.. Snacka om att sova bort dagen!

Men det behövdes.. Jag ska jobba natt idag 23.00 -07.00
och det kommer ta på krafterna, det var ett tag sen jag jobbade
natt och nu är jag totalt utvilad kan jag ju lova..

Vi har städat hela lägenheten idag, skönt när det är städat..
Vi har även plockat bort sängramen så inatt får homan sova
på madrassen på golvet..

Jag lär ju inte få sova så mkt imorgonbitti när jag kommer hem.
För vid 2 tiden ska vi dra till Ikea.. Roligt med nya saker!

Veckan som kommer blir rätt lugn, ska nog inte jobba så mycket
utan ta det som en semester vecka, men vi får väll se vad som
händer, kanske blir tvärtom..

Jag ska iaf träffa Sarah och hitta på nått. Det var ett tag sen så det
ska bli roligt. Drömde även inatt och alla dom flickorna, Sarah, Sabina
Vicky och Lotta haha fett skum dröm men iaf.. Saknar väll er lite


Ne, har väll inte så mkt att skriva mer såå..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0