Pigg igen haha..

Skulle gå upp 05.30 imorse, men stängde nog av klockan
i sömnen för jag kommer inte ihåg att den ringde..


Som tur va så hade homan vaknat vid kvart över 6 och ringde
mig och sa: "Varför ringer du inte och väcker mig" haha för han
skulle köra mig till jobbet kl 6..

Vilken tur att han ringde, annars hade jag försovit mig och skämts
för det hela dagen haha.. Iaf, dagen gick sapligt fort och helt plötsligt
var det dax att stämpla ut och gå hem hehe..

Kom hem, homan lagade mat, Kassler och potatisgratäng, det var
jätte gott.. Jag var verkligen trött men intalade mig själv att inte somna
på soffan.. Det fick ju rätt bra, somnade vid 18.30 och vaknade igen
20.30 hehe.. Men men nu är man piggare igen och ska vara vaken
hela kvällen hehe..

Helt skumt, igår började jag känna mig helt yr i huvet, som  om jag skulle
svimma, fick lov att sätta mig ner, och på kvällen när jag skulle sova och
bara vända mig om i sängen så kändes det som om hela rummet
snurrade..

Det gick bra på jobbet, kännde inte av det men sen när jag kom hem igen
så blev jag helt yr igen.. Yrsel, är det då man blir så snurrig?

Blir det inte bättre får man väll uppsöka läkare, för det är jävligt läskigt speciellt
när man står upp. Känns som om man ska svimma..

Imorgon är jag ledig, även på onsdag. Och imorgon blir det kalas för att min älskade
lilla prinsessa / lillasyster fyller hela 9 år.. Tiden går väll för fort? Hehe..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0