Pengar & Prylar..

Världen handlar om pengar och dyra prylar..

Pengar är överskattat.. Människor förändrar sig själva för
pengar och prylar.. Hur ska pengar kunna ge dig lycka?

Du kan inte köpa lycka! Då har du missuppfattat ordet lycka..

Och låter du pengar köpa dig så är du ute på fel vägar..

Jag kan inte bestämma hur människor ska hantera vissa
situationer. Och jag tänker inte ens försöka.. För vännerna runt
om mig är inte dumma i huvet. Det finns alltid en tanke med i spelet..

Vill du vara min vän, kom till mig. Men jag tänker inte springa och
sträva efter att ha dig i mitt liv. Du kan göra misstag, även jag.
Alla är värda en andra chans och jag försöker så gott jag kan.

Men jag har svårt att förlåta och det är den jag är..

Men om personen i frågan erkänner sina misstag och verkligen visar
att den står för det den gjort, men vill förbättra och vända på situationen
så ska jag stå där med öppna armar. Jag är inte hopplös och jag kan
inte förklara min kärlek till dom jag verkligen håller nära mitt hjärta!

Jag har inte råd att förlora nån av er, men valet ligger och vilar hos er.
Jag kan försöka ändra er syn på saker. Men jag tänker inte sänka mig själv!

Känner att jag har ett rätt bra sätt att hantera mitt liv på. Och jag känner
mig inte osäker i nått. För jag vet, har alltid vetat och kommer alltid att veta
att det lönar sig med att vara öppen och ärlig. Falskhet straffar sig bara..

Så det jag vill säga är att pengar är inte allt, och prylar ger inte ren lycka!

Stå på dina ben, håll huvudet högt och lär dig av misstag, du kan vännen..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: sanni

Tack för att du finns <3

2008-07-15 @ 20:14:53
URL: http://mammasanni.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0