Packa, packa & packa!

Packar hela tiden, inte mina saker utan mammas..
Hon hämtar mer och mer saker hela tiden och det
börjar bli tomt här hemma hos oss..

Men vi kanske hinner med att åka till IKEA på lördag
eller söndag.. Lördag jobbar jag 23.00 - 07.00
Homan tyckte det var bättre att åka på söndagen så
att vi inte bara åker dit, sen hem och sen ligger det
saker överallt haha...

Men är det roligare med en trött natta på söndag? Haha

Nee jag vet inte men jag vet att det måste bli i helgen..
Måste köpa en hel del alltså..

Jag har bara städat och packat ner en massa saker idag..
Och imorgon har jag tvättstugan, så då blir det att tvätta också!

Ne nu ska jag ta vara på tiden genom att kolla lite på Ikea's
hemsida så kanske man hittar lite redan nu som man vill ha!
Sen ska jag tillbringa en timma i soffan framför Sex And The City!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0