Movie night..

Idag hände inte så mkt, skulle träffat aidy eftersom har har
kommit hem nu, men det blev aldrig så, vet inte riktigt varför!

Istället kom Sarah hit hehe det har blivit en vana att umgås med
henne nu en stund varje dag. Och det är mkt trevligt eftersom att
vi umgiks så mkt förut, och vi har ju kul tillsammans (oftast) haha

Vi hann kolla på 2½ film.. Först LittleMan måste ses, hehe verkligen
en underhållande film.. Sen blev det halva BoogeyMan som är rätt
läskig, om man tycker om skräck. Efter halva den så fick det bli
Hide And Seek som kom på tv6 ikväll. Den är också ett måste att se!

Mot kvällen så började det regna som fan, och blixtra (det gillar inte jag)
Ucch, men klarade mig igenom det med.. Sarah fanns ju här och beskyddade
mig hahaha.. Eller hur Sarah?

Imorgon ska vi båda jobba, så då hinner jag inte träffa min lilla Valli på hela
dagen.. Hur ska det gå, hehe.. Imorgon börjar jag iaf 15.00 - 01.00 det är
alltså 10 timmar, och det kommer att bli kämpigt, hoppas det är lite svalt där
inne imorgon, så att man kan försöka leva när man jobbar!

Och Sanna är ju så snäll att hon kommer och hämtar mig, eftersom att Homan
inte är hemma, och jag hatar att gå hem när det är så sent, och en massa fyllon
ute på en fredags natt..

Snart kommer min älskling hem, har saknat dig så jävla mycket ♥

Ne nu ska jag kolla på tv ett tag till och sen blir det nog dax för sängen..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e klart ja skyddar dig!;P

2008-08-05 @ 20:43:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0