Lille sötnöt ..



Här är lillen.. Är han inte för söt? Man vill bara äta upp honom hahaha!

Mamma var nyss här och hämtade upp honom för pga min
jobbiga allergi emot pälsdjur så fick jag utslag både på halsen
och på handleden på vänter hand.. Hatar det, för jag älskar hundar.

Om det inte hade blivit så, så skulle han nog sovit över här..

Men men vad ska man göra, han blev helt galen nu här fram mot kvällen.
Det hade mamma sagt, att han skulle bli busig, och JA det blev han!

Han bits som fan, och med dom små syl vassa gaddarna så är det
inte så kul haha.. Men jag sa åt honom, (fick höja rösten) och det är inte
lätt när man ser in i dom små oskyldia ögonen kan jag lova..

Så nu är jag hundfri och det blir bara att slappa hemma ikväll.. Rätt trött
och känner bara för att vila och koppla av.. Imorgon blir det att sitta och
pressa på ballkongen. Kommer att bli skönt, om vädret bjuder på det !

Ne nu ska jag när som helst kolla på sista avsnittet av Pussycat Dolls!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0