Hot, hot, hot..

And more hot.. Fyfan vilket väder, det är så varmt så man
tydnar bort.. Lite för varmt för min smak kanske hahaha..

Inte fan har man badat ännu heller.. Fan det ända man gör
är att står på en varm fabrik och svettas ihjäl.. Ucch vill inte
ens tänka på det, ni fattar inte vad vi går igenom för att göra
så att svenska folket får skogaholms bröd haha..

3.e sommaren i rad som jag jobbar, och man lär sig ju fan
inte häller.. Tog ingen semester denna sommaren.. Men vi
kanske drar nån stans sen när det är kallt här.. Chill...

Bara imorgon kvar att jobba, sen är jag ledig ons och torsdag..
Jag och en till fick gå hem en halvtimma tidigare idag, behövdes
verkligen hehe.. Tur att man har en bra arbetsledare ibland !

På onsdag ska jag vara hundvakt till mammas lilla valp.. Dom ska
till sthlm och hunden kan varken följa med eller vara hemma själv
så det blir mig den får vara med.. Så jävla söt, men kan vara galen med!

Ne nu ska jag gå över till OK/Q8 och handla lite tobak så man klarar sig..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0