Garttis, grattis, grattis!

Grattis min älskade gullunge.. 9 år idag, världens bästa syster..

Ska dit vid 5 och gratta henne, hehe har köpt lite saker så hoppas
hon blir nöjd med dom.. Annars finns det ju alltid kvitto haha..

Håller på nu och färgar ögonbrynen + ögonfransarna, dom hade blivit
väldigt ljusa.. Har inte tagit hand om mig själv på ett tag haha..
Det som är jobbigt är att när man nyss färgat dom så är dom jätte mörka.
Sen blir dom perfekta under en period och sen ljusa igen haha..

Imorgon åker homan hem till gbg för att hälsa på sin mamma och syster.
Så jag kommer att vara själv ca 1-2 veckor.. Humm hur ska det gå? haha!
Kommer sakna dig iaf, tråkigt när det blir helt tomt och tyst.. Sova själv, nej
vilken mardröm haha.. Ne det ska nog gå bra, men det kommer märkas att
du inte är här med mig.. Men hoppas tiden går fort !

Nee nu ska jag tvätta bort skiten och sen börja göra iordning mig..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0