Freeedag..

Rätt svårt att låta bli att älska fredagar!

Och denna fredagen är speciell, för att min lilla Aidy har
kommit hem. Kan det bli bättre? Hehe, han är bara kvar
över helgen, men det är skönt att se honom på hemmaplan!

Va nere på stan idag med Sarah, för att köpa en födelsedags
present till aidy eftersom han fyllde i onsdags..

Det blev ett fint guldkors, jätte fint.. Han gav mig ett kors som
skulle beskydda mig, och nu var det dax för mig att ge honom ett..

Vi var även i systemet haha, bara jag och aidy som kunde gå in
eftersom alla e inte 20.. Det blev en del dricka kan jag ju lova er haha!

Så ikväll blir det festande som gäller haha.. Kommer bli kul har sett
fram emot det..

Imorgon ska vi dra och grilla hemma hos mamma om vädret tillåter..

Sarah ska jobba från 21.00 - 22.30 haha sen ska hon komma och festa
med oss.. Kommer nog bli kul känner jag på mig.. Gammla goda tider!

Ne nu ska jag göra årdning mig, kom nyss ut ur duschen..

Over N` ut, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0