Fin fint..

Solen var på topp idag, den lyckades titta fram och gjorde
nog måga lediga människor glada hehe..

Själv begav jag mig till Mälarbaden för där var Sanna och tog
sitt första dopp för i år.. Själv har man blivit en badkruka och har
inte badat en enda gång i år..

Vill bara utomlands! Då skulle jag bada och sola såå mycket!

Problem på problem, problem föder problem.. Värkar aldrig som
om jag blir kvitt skiten, är det meningen ? Ska jag straffas för något
som jag inte själv vet vad jag gjort fel?

Önskar jag kunde sätta ett finger på det och ändra lite på sagan..
Men just nu är jag bara kraftlös, helt enkelt hjälplös..

Men kan tillägna en tanke till dig.. Älskar dig pappa!

Iaf, Homan håller på att laga en sista måltid för en vecka framåt..
Hur ska jag klara mig utan min lilla kock. Han är bäst på att laga mat..
Önskar även jag var lika duktig *host host* Nee men jag kommer
inte bara sakna han för matlagningens skull, då skulle det väll vara
katastrof.. Utan det kommer bli sååå TOMT! Älskar dig

Ne nu ska jag bara ta det lite lugnt sen käka.. Det skrivs mer imorgon!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0