Fan vad trött..

Nej, nu håller ögonen på att kolappsa..

Kanske är det dax att hoppa ner i sängen och sova..
Ska fan upp 05.30 imorgon för att dra och jobba..

Lika roligt varje söndags morgon!

Narnia filmen var faktist bra. Det var mysigt att gå på bio
för en gångs skull.. Skulle nog göra det oftare om det inte
var så jävla dyrt.. 90:- för att se en film, man kan nästan
köpa den för samma pris sen om man väntar några månader!

När den var klar så stack jag till Sanna och Homan stack oh
spela fotboll med grabbarna hehe.. Hemma hos sanna fanns det
nya ansikten.. Faktist trevliga människor, lite kul att träffa nytt folk!

Drog förbi 3an när jag endå var i årby för att träffa aidy, men han
hade tydligen dragit och träffat grodan vid kyrkan, så jag gick hem
och dom kom nedanför mig.. Satt och snacka lite skit med dom
en halvtimma typ och sen drog dom till årby igen och jag gick upp..

Ne, nu är jag tvungen att gå och sova iaf.. VILL INTE JOBBA IMORGON!!!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0