Det kommer bli seeeegt!

Började på mitt schema idag..

Det kommer att bli segt att gå upp 05.30 varje morgon typ..
Huum hur ska jag klara det, när jag inte ens vet hur jag ska få mig själv att somna!

Detta schemat kommer att FUCKA mitt liv totalt...
Jobbar typ 9½ timmars pass varje dag, varje dag fatta!

Aja, det kommer väll att gå bra imorgon att gå upp iaf för att det är första dagen
med att börja så tidigt. Men sen kommer det bara bli segare och segare för varje dag.
Och om jag känner mig själv så kommer jag kanske försova mig ett antal gånger..
Måste försöka klara mig undan det..

Imorgon jobbar homan oxå, och han börjar med kl 7 så då kan jag åka med honom..
Nått bra iaf !

Igår blev det festande, hade skit kul faktist men jag var endå seg..
Satt i stadsparken och softade med Sarah och Frida sen kom alla årby barn
inklusive Aidy, skönt att du var hemma! Vi har iaf ute till 03.30 typ, då var vi hemma haha..

Vi hann med att käka på Corner som har börjat med natt öppet haha..
Träffa även en massa andra sköna typer som man saknat..
Eliya med flera! Ne nu ska jag väcka homan ur data världen och säga att
vi måste hoppa ner i sängen och sova..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: sanni

saknar dig <3

2008-07-14 @ 21:21:34
URL: http://mammasanni.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0