Då sitter man här..

Har nyss gjort iordning mig.. Har bara håret kvar, men
pallar inte trycket i denna varma lägenhet !

Den är otroligt varm, jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Varmt ute, varmt inne haha.. Vi har ju iaf en fläkt, tackar
gud för fläkten haha..

Hoppas att det blir en kul kväll med brudarna hehe..
Det var ett tag sen vi hittade på nått roligt tillsammans..

Sitter nu oh snackar med Sarah's lillebror Antte på msn,
har skickar en massa bra låtar haha.. Han berättade nyss
att han hade typ 20 000 låtar på datan.. Galen unge haha!

Säkert sverige's varmaste dag idag.. Helt otroligt, snacka
om klimatförändringar.. Lite läskit hur det ändras, minde
snö på vintrarna, mer regn perioder och höga tempraturer
på sommare..

Jag säger det om 30 år har vi samma värme som Thailand..
Haha, ett önske tänkande iaf..

Saknar min Baby boy.. Kom hem, nu nu nu !!!

Det blir kryssning när du kommer hem typ, eller ja det beror på
när vi får skatte cashen hehe, det kommer bli en soft månad,
med mkt pengar.. Kryssning till Helsingfors skulle ju inte sitta fel !

Ibalnd känns livet väldigt fel.. Utan mening till livet känns det inte
bra, men vissa stunder känns allt himmelskt bra..

Stress brukar fucka upp mångas liv.. Och jag är stressad, kanske inte
fysiskt med det finns alltid saker att tänka på i min hjärna, det finns för
mkt som jag måste ta ansvar för och göra.. Jag börjar bli vuxen och
börjar tvivla på om jag vill det ?! Önskar allt var som förr, bara för en dag!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0