Då börjas det imorgon igen..

Imorgon börjar man jobba igen, har nu vart ledig 2 dagar!
Men imorgon börjar helvetet igen. Det låter på mig som om
jag verkligen hatar mitt jobb, det göra jag inte, det är inte det
bästa, men arbetskamraterna är dom bästa man kan tänka sig!

Men nu under sommaren är det förjävligt, det lyckas verkligen
inte gå bra någonstans. Kanske för att vi inte kan koncentrera oss
pga värmen. Kan ni fatta? Att jobba bland ugnar som ligger på
säkert 45 c och inne på en fabrik utan luft..

Det beror nog en det på alla nya sommarjobbare, och alla upplärningar.
Det är svårt och vi lär slänga dubblelt så mkt bröd nu än vad vi gör
annars. Men dom lär sig väll dom med. Och man har ju själv vart där
en gång i tiden så man förstår ju att det inte är så lätt alla gånger!

Sanna sa att dom skulle iväg till Vilsta för att softa, vädret är ju rätt skapligt.
Jag är fett förkyld men vi kanske pallar dra iväg oss dit senare. Måste iaf
hinna äta frukost och byta om..

Imorgon åker Homan :( tråkigt kommer det att bli. Väldigt ensamt !

Ne nu ska ja ta och försöka få nått i magen så vi kommer iväg snart!

Over N` Out Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0