Bio ikväll..

Japp ikväll blir det en myskväll med älsklingen..
Vi ska gå på bio och vi körde sten, sax, påse om vem som
skulle få välja.. Jag röstade på Sex and the city och homan
som hatar serien röstade på Narnia.. Klart vann han tillslut
med 5-4. Helvete, måste ju fan se Sex and the city!

Igår jobbade jag, skulle bli 10 timmars pass, men lyckades smöra
till mig så jag fick gå hem en timma tidigare.. Fanns inget att göra vid
23 tiden igår kväll.. Så jag satt på rast en halvtimma och sen gick jag
upp och frågade hehe, och det fick jag.. Städade en halvtimma och sen
stämplade jag ut.. Skönt att gå hem 00.00 än 01.00 ..

Kvällen blir riktigt lugn för imorgon börjar jag att jobba igen 07.00 - 16.00..
Så det blir ju inte precis nått festande..

Men men nu får jag sluta skriva, vi ska hinna gå på stan en sväng, Homan
ska klippa sig och sen ska vi leta present till Cornelia.. + att jag ska kolla
på Cervera, där har jag presentkort på 300:- yeeh !

Sanna hahahaha, skämmit !

Over N` Out, Peace And Love..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0