Regn, regn och mer regn!

Jodå, idag har det fan lyckats att regna hela dagen. Tråkigt  =( suck!

Fick lov att gå ut eftersom jag behövde gå till tandläkar jäveln och skriva
på nått jävla kontrakt. Jobbigt att börja betala nu, men blir endå bara 90:- månaden..

Idag har jag fan rensat hela min gaderob.  Och har nu 2 stora påsar med kläder.
Mamma har kollat igenom och tagit typ 5-6 plagg. Nästa mormors tur haha, jag
skänker bort mina kläder om jag köpt för flera tusen haha.

Efter att mormor kollat igenom så ska resten till Rödakorset eller nått liknande.
Varför slänga kläder när barn i andra länder inte har några kläder !

Peace and Love ♥


Kommentarer
Postat av: sano

Ge mig ! haha

2008-02-27 @ 14:18:53
URL: http://mammasanni.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0