Jobbigt att skriva CV !

Jo tack ! Jag var motiverad ett tag, men nu efter en timmas jobb börjar jag
känna mig lite trött i ögonen hahaha.. Kanske är dax att sova, eller ?

Sanna har då inte skrivit nån blogg haha, stackarn ligger där hemma och
är sjuk. Borde hälsa på med blåbärsoppa (om jag hade nån) haha. Men ne
uch mig får du inte smitta sanna lilla. Men hur blir det på lördag med ferren då?
Hum, jaja vi får väll se om hon hinner bli frisk. Krya på dig sanni

Jobbade natt igår, därför jag inte är så trött just nu. Somnade fan 07.30 igår morse.
Man är så jävla trött på jobbet och ögonen faller ihop, men ne sen när man ska ta
bussen hem och cykla ifrån stan då har man hunnit blivit pigg igen. Skumt det där..

Man ser alla människor som är på väg till jobbet / skolan och man tänker bara "haha fuckers"
jag ska hem och lägga mig under mitt varma täcke haha (djävuls hornen växer fram)

Hahaha kolla han på 4an sitter och snackar med en jävla kamera kl 3 på natten.
Måste understrycka att det är på natten han sitter och försöker övertala oss nattmänniskor
att ringa in till honom och få höga telefonräkningar.

Han säger typ:

Jag vet att du kan ordet, jag har gett er alla ledtrådar, sitter du och väntar, 100 000 kr, har du rätta ordet,
tänk ett rör, din granne tittar, släng er på telefonen, vad gör du för pengarna, du måste ju FÖRTÄ_A?

Hahahahaha inte en chans att den som vinner ikväll vinner 100 000:- jag svär högst 5000:-
haha, hon vann 1000:- jävla skit program..

dax att sova..

Älskar dig Homan ♥

Peace and Love..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0