Att bo själv, soft eller?!

Hehe ah snart händer det. Mamma flyttar ut och jag tar över lägenheten..
Tror nog att det kommer att bli jävligt bra när jag väl har fått möblera om, och
fixat allt så som jag vill ha det..

Ta ner min ram till dubbelsängen igen, fyfan vad skönt ! Ut med datan ifrån sovrummet
och in i vardagsrummet.. Ska förmodligen oxå lägga upp mitt nya köksbord som jag
köpte för 2 veckor sen fin fint haha..

Funderar en jävla massa och kommer bara på mer och mer som jag kan fixa haha!

Min älskling lämnade mig idag, och det känns jävligt tungt.. Jag saknar dig bebii du vet
inte hur mkt du betyder för mig. I vått och torrt ska jag stå vid din sida. Genom glada sunder
och även sorgsna.. Kan inte alltid vara lätt, men det kommer ljusare tider älskling jag
lovar dig.. Älskar dig över allt !

I helgen blir det då maskerad haha, yeeh sanna kommer bli soft hoppas jag haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0