Yeh,yeh..

Trött och sliten..
Ska nog snart gå och sova. Dom här tiderna tar kål på mig..
Hela dagarna spenderar jag på jobbet. Humm, inte roligt!

Imorgon börjar jag inte förns 21.00 iaf. Sköööönt! Och slutar 07.00.
Jupp 10 timmar blir det =P hoppas det inte går bröd hela natten bara!
De sista två timmarna idag gick jag på nålar. Ville bara hem. Jobbade
med 4 st tråkmånsar. Så blir det ibland. Måste vara beredd på allt...

Imorgon måste det tvättas eller städas. Behövs både och. Men vet inte
om det finns tvätt tid ens. Ähh får väll ta det som en "överaskning" imorgon!

Har iaf mammas bil under helgen nu. Väldigt skönt att slippa bussen haha.
Letandet fortsätter. Vill ha en bil nuuuu nuuuu nuuuuu nuuuu!

Var hem till pappa en sväng och hälsade på. Där var även min älskade lilla
prisessa Cornelia = Lillasyster. Saknat henne otroligt mkt.

Snart är det Julafton, bara 4 dagar kvar.. Hoppas ni alla får en trevlig jul och nyår!

Snart kommer även älsklingen min. Saknar, saknar, saknar..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0