Torsdag / Städ dag!

Idag har jag bara städat känns det som!
Tog tag i det hela och julstädade lite här hemma..
Julpyntade också med det jag har haha.. (inte mycket)

Nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe. Känner mig helt
slut efter allt städande.. Blir nog tv:n som får underhålla mig
ikväll innan jag ska gå och sova.

Imorgon blir det av att jobba. Börjar 10.00 och slutar 18.00.
Efter det så tar jag bussen hem till mamma för att hämta bilen.
Ska låna den under helgen eftersom  jag jobbar natt på lördag.

Snacka om frihetskänsla av att ha körkortet klart. Vill bara ha k-kortet
i handen. Men det kommer väll med posten nästa vecka eller nått.

Åhh längtar till nästa vecka. Då kommer min älskling för att fira jul här
med stora släkten hehe.. Det kommer att bli mysigt..

Nyårs firandet blir i Göteborg det här året.. Förra var vi ju här så, måste
vara lika haha.. Men det kommer nog bli kul..

Ne, tv:n väntar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0