Om allt & inget !

Idag har jag typ sovit hela dagen!
Var väligt trött eftersom jag inte fick sova speciellt
många timmar i söndags. Då var det pepparkaks bak ute
i skogstorp hos mamma..

Fick även lämna tillbaka bilen till mamma som behöver ha
den till jobbet =( tråkigt.. Men nu är det på g att skaffa egen!

Imorgon ska jag träffa mamma igen. Vi ska hämta ut mitt
körkort på posten. Äntligen har den kommit haha..

Julen närmar sig med bamsesteg. Bara 8 dagar kvar nu!
Skönt att alla klapparna är köpta och klara. Tyvärr inte redan
inslagna. Men dom kommer med Homan på söndag hehe..
Det kommer bli skönt att både få hit honom och hans syster.
Mysigt att fira jul tillsammans. Ju fler, desto bätte!

Har inte blivit så mycket bloggande den här tiden. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0