Några timmar senare..

Nu har jag kollat klart på tv!
Mysa till det lite extra med massa tända ljus..
Så skönt att bara sitta här inne i värmen när man vet
att det är så pass kallt där ute!

Men ska väll snart börja hoppa ner i sängen..
Skönt med nybäddat också..

Riktigt skönt att det är stilrent här nu. Har inte haft kraften
att storstäda innan. Men att jag fick körkortet gav mig en liten
energi kick..

Imorgon efter att jag vart hos mamma så ska jag försöka hinna
med att åka en sväng ut till tunapark och kika lite.. Har inte speciellt
mycket pengar i plånboken. Men man kanske hittar nått fint biligt?

Jaja, ni får ha det så bra så länge.. Skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0