Julpynt och storhandling..

Idag har jag inte vart hemma på hela dagen!
Vid 12 tiden i förmiddags åkte jag med mamma hem till henne.
Där efter lånade jag henns bil för att åka och hämta ut mitt körkort.
Blev helt okej kan jag väll säga. Skönt att ha det i plånboken nu iaf !

Efter posten så drog jag mig mot Willys och "storhandlade" haha.
Nu finns det iaf någonting i mitt kylskåp. Sen blev det öb för att köpa
tvål. Men hittade allt förutom tvål haha..

Lämnade hem maten och prylarna sedan tillbaka till Skogstorp..
Satt där i ca 15 min sen drog jag, mamma och hunden för att köpa
hundmat och åka till Jysk. Blev Billyboys på vägen också. Ingen av
oss hade käkat mat på hela dagen.

I Jysk hittade jag en del julpynt grejer. Och även en liten vit julgran till
fönstret på Växthuset. Nu får det vara färdig shoppat, det bränner i plånboken.
Har även kollat lite fler bilar idag =) vill bara köpa nu nu nu ...

På söndag kommer Homan.. ÄNTLIGEN! ♥

Jobbar imorgon. 14.30-20.00 så nu är det dax för sängen. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0