Dax att lägga några rader här..

Läsarna på min blogg börjar bli minder och minder..
Konstigt? Haha, ne.. Blir inte så mkt dator tid. Speciellt inte nu
när jag har Homan här =)

Just nu är han på bio iaf, men Ranjit.. Om jag inte skulle jobbat imorgon
så skulle jag ju kunna följt med. Men men, vi hinner gå på bio hehe..

Börjarde 7 imorse, och samma visa imorgon och på tisdag..
Rätt sega dagar. Men det går.. (tur att det finns bil) hahaha... Man blir lat nu
när man skaffat körkort.. Buss finns inte ens med på listan..

Ska ta och kolla på en film nu kl tio.. Smekmånaden på 6an.. Den är så rolig!!
Duschade nyss.. Så ska fixa iordning mig för kvällen och sen sätta mig i soffan
framför tv:n...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0