S J U K !

Ucch, vaknade imorse och hade verkligen ont ÖVERALLT..

Jag har bara legat i sängen hela dagen, sovit , kollat på tv, sovit haah!
Jag orkar inte ens skriva, mina fingertoppar är ömma..

Jag och mamma som skulle gå på bio idag, jag hade verkligen sett
fram emot det, men nu fick jag lov att avboka biljetterna (suck)..

Tur att man är lediga imorgon oxå, jag hoppas att jag hinner bli friskare,
för jag ska ju jobba på onsdag.. Får väll se hur det blir med det, som jag
känner mig nu så finns det inte en chans att jag skulle klara av det..

Ne nu klarar jag inte av att skriva mer, har så ont överallt.. Ska gå till
sovrummet, där sitter homan =) hehe tur att man har en sån fin pojkvän
som pysslar om mig nu när jag är sjuk.. Älskar dig mest ♥

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0