Ny dag, nya tag!

Jag mår mycket, mycket bättre idag..

Kan inte fatta att man kan vara helt slut körd, med 38,8 graders
feber ena dagen till att må såhär bra dagen efter.. Rätt skumt !

Men för att vara på den säkra sidan så sjukanmälde jag mig för
imorgon. Vill ju inte riskera att bli ännu sjukare, som sagt så
känner jag mig ju inte helt frisk ännu..

Jag sov verkligen hela dagen igår. Jag har nog aldrig sovit så mycket
någonsin i mitt liv.. Kan inte fatta att jag kunde somna vid 23 tiden igår
också.. Men det tar väll på krafterna att vara sjuk..

Det blir att ta det lugnt idag och imorgon, kan förhoppningsvis vila upp
mig inför på torsdag.. Ikväll kommer ( So you think you can dace ) det
får man ju inte missa, hehe.. Får väll bli en mys dag framför tv:n ..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0