Längtar så jävla mycket!

Tills vi ska till USA !!!

Det är 99,9% säkert att vi kommer åka till USA, Washington
om ca 2-3 veckor.. Och då kommer vi stanna där i typ 3 veckor!

Det är endå sen stor grej för mig att åka till USA, fatta det är så
stort där, om man gemför med lilla eskilstuna.. Allt finns där, och
jag tror inte att vi kommer ha en enda tråkig dag..

Typ bila till Florida haha kan inte själv fatta att jag ska dit.. Kommer
bli så jävla härligt att vara där.. Snacka om att SHOPPA sööönder!

Det är Jag, Homan, hans Mamma o Syster som kommer att åka,
Och i Washington väntar Homans morbror på oss, för det är han
vi ska hälsa på och bo hos!

Flygresan tar "bara" 12 timmar, haha lägg på 2 till och du är i Thailand,
fast det är åt ett helt annat håll.. Skönt att kunna resa detta året också..
Det har typ blivit som en vana. Jag och min lilla älskling måste ut på
äventyr och utforska världen innan det är försent.

Blir lite jobbigare när man börjar få tillökning till familjen.. Säger bara det
LEV LIVET, INNAN LIVET LEVER DIG! Mitt motto med livet, och jag tycker
att jag klarar mig till det rätt bra trots allt..

Vi är nyfyllda 20 år och har redan hunnit med att vara i Thailand 2 gånger,
Grekland 1 gång, och nu blir det USA nästa.. Vi båda älskar att resa, så det
finns inget som kan stoppa oss haha!

Älskar min Homan

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0