Hel skön kväll igår..

Vi hade typ vart ute hela dagen och handlat en massa saker..
Så sen när vi kom hem fixade vi lite, käkade och sen hoppade
jag ner i badet..

Det fick bli ett eget litet hemma spa. Jag hade köpt en badbomb så
i badkaret låg det rosenblad från badbomben alltså, som luktade så
gott.. Jag hade även köpt ansiktsmask 2 st..

Jag la på den ena och det började bli jätte varmt i ansiktet, haha själva
krämen blev varm.. Men sen läste jag på förpackningen som inte stog
på svenska och hittade ordet ( Sauna ) som på finska betyder bastu..
Då fattade jag varför det blev varmt i ansiktet haha, tur att man kan lite
ord på andra språk iaf.. För annars skulle jag nog tvättat bort den direkt..

När jag hade legat där ett tag och kopplat av totalt så gick jag upp och
började färga ögonbrynen och ögonfransarna..

Man måste ta hand om sig själv ibland.. Det behövs för att må bra!

Det regnar här i Göteborg idag =( inte roligt alls.. Men vi har iaf hunnit med
att göra mkt under denna veckan.. Fan första dagarna så var vi på liseberg
2 dagar i rad hahaha.. Bara för att det var gratis inträde innan efter 5...

Klart man passade på, även om vi inte åkte några karuseller så åkte jag
barn karuseller med homans lillasyster andra dagen vi var där..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0