Här var det dött..

Är i gbg och vi har trott att vi inte haft nått internet.. Tills nu!
Hahaha, men det var inte svårare än att koppla in internetsladden
i datan, kanske är en bra ide? haha, märks att hjärnorna inte funkar
just för tillfället.. Finns för mkt annat att tänka på..

Iaf så är vi här nu, vi kom förra lördagen. Och jag stannar väll typ 2v till..
Sen måste jag hem och jobba på för fullt så jag kan betala hyra och
räkningar + att ha pengar i plånboken i oktober..

Vill stanna kvar, men vafan har jag för val.. Kanske blir USA men jag måste
tacka nej =( faaan vad tråkigt, men det kommer inte att funka.. Fan ska man göra..

Om vi hade åkt direkt till usa när vi kom hit som det igentligen var planerat så
hade jag följt med.. Fuckt up.. Får väll ta nån resa till vintern eller nått kanske !

Ne nu ska jag ta och kolla lite på lägenheter, funderar på att flytta in i en etta emot
min vilja.. Men man måste tänka ekonomiskt ibland..

Älskar dig Homan...

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0