Har inte..

Skrivit så mkt på dom senaste dagarna.. Men fan man jobbar hela
tiden känns det som.. Och äntligen är man ledig ons, tors ..

Vaknade fan hyffsad tid idag, för jag decka typ vid 11 igår kväll..
Helt jävla slut var jag.. Sista dagen att jobba på fredag, Yeeye..

Ucch, dödade nyss en stor stor spindel som klättrade runt här
vid datorn.. Det där elraketet är verkligen det bästa som finns haha..

Man slipper varken jaga krypen, eller röra vid dom små äcklen.. haha!

Ja, som sagt sista dagen på fredag på mitt schema, sen bär det av mot
Göteborg .. Och det blir förmodligen USA där ifrån (hoppas iaf) inte 100% än!

Jag drömde iaf att vio skulle till usa, men att jag hade glömt att packa kläder
som jag skulle ha där så jag fick boka om min tåg biljett (även om vi inte ska åka tåg)
och sen fick jag dra hem snabbt som fan och börja packa om hahaha..

Nee, men idag blir det mest soft, ska dra förbi banken och sen jysk hoppas jag att
vi hinner till.. Behöver fan gardiner till köket haha... Kommer nog bli en städ dag resten
av dagen...

Palla skriva mer..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0