Ett regnigt Göteborg..

Det bara regnar och regnar..
Det har hållt på hela dagen och kommer förmodligen att
fortsätta såhär.. Idag blir en hel inne dag!

Tänker inte sätta min fot utanför portdörren..

Men GBG är väll rätt känt för sitt dåliga väder? Eller jag tycker iaf
att dom har väldigt mycket regn här.. Om jag gemför mot hemma..

Känner mig riktigt jävla seg, vill bara krypa ner under täcket och sova
en stund.. Men nu är det jag som sköter tvättstugan medans homan
är ute, så jag har inte så mycket till val än att hålla mig uppe..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller.. Känns inte som om jag har
så mycket intressant att berätta för er läsare..

Ohh vad trött jag är, ne ska fan lägga mig i soffan framför tv:n ett tag..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0