Det kan inte vara lätt, när det är svårt!

Åhhh, jag blir psyk på det här.. Inte så jävla lätt att flytta hemifrån!
Räkningar, på räkningar. Det känns som jag får räkningar varje dag!

Det är fan inte så roligt, alla bara vill ha mina pengar, uch, kanske ska
ta och säga upp telefonen eller nått? Bara för att känna att plånboken
inte är helt tom efter man betalat allt ..

Men tiden går jävligt snabbt och jag har nu bott själv ett halvår, fyfan vad
tiden går snabbt..

Igår var det trevligt, för då kom Sarah på besök runt 22 tiden.. Med sig hade
hon en stor tetra vitt vin.. Det satt vi och smuttade på under kvällen, och tiden
bara gick. Sarah som började jobba 11 imorse kom inte härifrån förns vid
3 tiden inatt haha..

Vi satt och sjöng singstar typ en halvtimma, hahahaha fyfan ni skulle hört
oss.. Sarah hickade sig igenom låtarna, och jag vara bara allmänt trött haha!

Göteborg imorgon! Jag missar hela Å-festen, men det kanske inte är så mkt
att missa.. Tråkigt när det är så litet. Drakbåts festivalen 4-life..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0