Äntligen!

Dagen jag har längtat efter nu i ca 1½ vecka har kommit..

Homan kommer hem idag ♥ , har ju saknar dig så jävla mkt,
det blev ju så tomt när du åkte iväg..

Jag kollade nyss på almenackan och såg att jag bara har
8 dagar kvar på mitt sommar schema.. Yeeey.. Fett soft, sen
ska jag ta semester.. Det behöver jag..

Jobbar imorgon 07.00-16.00 sen är det ju bara 7 dagar kvar..
Dagarna ligger inte i sträck, jag e ju ledig lite då och då för att
jag jobbar bara antingen timmars pass, eller 10 timmar..

Igår jobbade jag dag / kväll / natt japp, jag jobbade verkligen hela
dagen.. Vaknade vid halv 12 tiden, gick upp softade lite och sen
började jag kl 15.00 trodde dom 10 timmarna skulle kännas som
ett år, men det gick fort för jag jobbade med bra folk, och vi hade
roligt haha..

Från kl 23 till 01 så hade vi inget att göra, vi satt typ nere på rast en
timma, och alla berättade skumma händelser som dom vart med
om, alltså "andliga händelser".. Ucch, vissa saker var inte roliga..

Sen fick jag veta att det hade visst dött ett barn i byggnaden för flera
flera år sen, en pappa som tagit med sitt barn till jobbet, och den
stackars flickan hade klämts ihjäl..

Vissa tycker att det är lite läskigt att gå ner i källaren när man slutar på
natten, eller om man är där helt själv.. Jag som inte visse nått sen igår
va nere själv i källaren och hämtade påsar på kvällen.. Hahaha, ska aldrig
gå ner dit själv igen..

Jag tyckte det var lite mer läskigt när vi hade tjuvar som sprang runt där nere
i källaren och tjejernas omklädningsrum och bröt upp skåpen.. Inte kul att träffa
på nån där nere mitt i natten när man ska byta om..

Ne, nu har jag nog inget mer oh säga..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0