Mys kväll ..

Snart kommer min älskade syster.. Hon skulle va här typ vid 7 tiden.
Själv har man börjat fixa lite inför tacosen. Bara köttfärsen kvar att steka!

Om det är fint väder imorgon blir det att grilla med Sanna, Aki, William och
Cornelia i min backe haha.. Hoppas på att det är fint väder bara. Idag har
det ju varit toppen väder iaf, så har lite svårt att tro att det skulle vara dåligt imorgon!

Igår jobbade man, var kul iaf för att man jobbade med roliga personer haha..
Ska jobba på söndag oxå, morgon pass. Rätt segt att börja jobba 07.30
en söndags morgon kan jag ju lova! Men pengar är alltid pengar..

Var nere på stan idag och unnade mig lite nya fina kläder. Blev nöjd med kapet iaf..
Men det bränner i plånboken nu.. Hur kan så mycket pengar gå åt så snabbt hum?!

Kanske skriver senare eller imorgon..

Trevlig helg på er alla, sup inte för mkt !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0