Lördag igen..

Lördag idag igen och man ska jobba om 4 timmar..

Jag och Homan har även vart och handlat i Willys idag..
Var även inne på elgiganten och kollade lite på tv-aparater!
En platt tv Sony Bravia kommer det nog bli att min älskling köper..


Igår var jag Sanna och min älskling oh solade. Skönt var det men jag kännde
mig helt uttorkad när jag hade solat klart. Hade ju jobbat innan och stått vid en
ugn som e jävligt varm kan jag lova, sen sola och svettas lite till så jag måste
komma ihåg att dricka mycket vatten på jobbet hehe..

Idag var även min pappa oh min kära syster på besök. En snabb fika, satt och
snackade lite om allt mellan himmel och jord.. Trevligt !

Ne nu ska jag vila, kolla på tv och mysa innan man ska iväg och jobba!

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0