Längtar tills på fredag!

För då kommer min älskade lillasyster hit och sover över hos mig..
Fan vad jag saknat dig. Kommer bli så kul ! Du betyder mer än allt ♥

image57

























Om 5 dagar åker man även till sin älskling hehe kommer bli kul att
komma bort ett tag! Och bara mysa dagarna långa..

Imorgon om det är fint väder får man fan ta oh passa på att gå ut lite.
Idag blev det ju inte så eftersom att jag städat hela dagen. Och jag hann
med att tvätta fönstrena i sovrumet och i vardagsrummet! Fint är det nu..

Kanske tar och umgås med sanna och william imorgon eller nått om det
som sagt är fint väder. Ta en promenad eller vad som helst. Njuta av värmen!

Kollade nyss på en film, och nu är det dax att hoppa ner i sängen..

Älskar dig Homan ♥

Over N` Out, Peace And Love ..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0