Kommer att sakna dig!

Men jag kommer endå till dig om ca. 2 veckor..

Denna veckan gäller det att sitta inne och bara plugga, plugga oh plugga!
Snart dax för teorin och jag börjar känna mig lite nervös redan nu. Känner
pressen att jag måste hinna plugga in allt tills nästa vecka!

Kommer inte jobba så mycket denna veckan. Känner att det är viktigare att
jag klarar teorin.. Hoppas att jag gör det asso. Då är det bara att boka uppkörningen!

Snart ska vi ner på stan och hämta en tavla som homan ska köpa, sen ska vi hem
och softa ett tag till och sen är det dax att dra sig till tågstationen! Kommer att bli ensamt
här hemma verkligen!

Kanska tar och skriver senare ikväll med om det har hänt nått intressant vi får väll se..

Älskar dig Homan ♥

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0