Klockan är för mycket..

Tiden bara rullar på..

Kunde jag stanna den, skulle jag! För jag är så trött och jag har lite
ångest för att jag inte har pluggat nån teori idag, humm.. Dåligt av mig!

Det kanske är dax att gå och lägga sig snart iaf. Sitter här och lyssnar lite
på "beng ring" hehe.. Väcker minnen sen man var yngre, han var min hjälte då!
Ord genom texten. Allt har en betydelse.. Äntligen hemma!

Skulle ju kolla på lägenheten idag och jag skrev i de senaste inläggen..
Jag skulle ringa henne efter 18.00 det gjorde jag, och jag höll kvar mig i Årby
tills 19.00 bara väntade på att hennes mobil skulle slås på. Men ne det gjorde
den inte så jag, Sanna och William drog till ICA Maxi och handlade..

Jag ringde henne igen när vi stod och väntade på bussen på väg hem.
Då sa hon att hon jobbade över och var fortfarande på jobbet (SUCK) !!

Det blir att kolla på den imorgon istället.. Kommer även komma fler och titta på
den då. Hoppas den är bra, det är perfekt läge iaf. Sen gäller det bara att man får den!
K R I G A - jag svär hahaha!

Imorgon skulle man även hinna med att träffa vicky så får se hur mkt man hinner plugga
imorgon då. Fan måste klara det jävla provet. Vill ha körkort NU NU NU!

Ne nu ska jag sova!

ACAB - I Fucked The Law / Over N` Out, Peace and Love

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0