Kan inte alltid vara lätt haha!

Känns rätt segt nu med allt. Vill bara ha allt klart med jobb och allting.
Vill bara ha min lägenhet fan.. Men men det blir att man får vänta ett tag till..

Imorgon ska man iaf jobba, och några dagar framöver.. Sen får man hoppas på
mer jobb.. Hoppas att det kommer att finnas jobb på skoga enda fram till sommaren..
För sommarjobb är man ju 99% garanterad..



image37Haj attack är fuckat!
(
hppt://www.aftonbladet.se/nyheter/article2213775.ab )
Helt jävla sjukt.. Och läskigt, vem fan vågar bada där?
Eller typ i Miami.. Hell no!




Idag händer inte mycket asso.
Homan känner sig sjuk så han är sjukanmäld idag..

Jag längtar till min lön kraftigt mycket. Vill bara ha pengarna nu nu nu i min ficka!
Känner mig så jävla fattig, har knappt pengar att klara mig till mat..

Vill göra så mycket saker. Köpa nya kläder mm. Det är inget viktigt eftersom att jag har
kläder, men fan nån gång vill man kunna köpa nya saker..

Sen när vi får lön ska jag och homan försöka betala in första betalningen på våran
Thailand resa som vi planerar in för. Vi funderar att åka iväg 2 månader typ i december..
Hoppas man får mycket pengar så man kan betala in den första inbetalningen..

Ne nu ska vi kolla på City Of Men nästan som Guds Stad för dom som sätt den!

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0