Jobba, jobba, jobba!

Japp ska dra om 5 min typ.. Bussen går snart från skiftinge..

Igår råkade jag skära upp min tumme på jobbet haha..
Det finns sånna vassa knivar som gör att brödet blir skivat.
Vi hade vecko städning och jag ville göra rent längst in.
(som man ska försöka att undvika) men jag tänkte att jag
klarar det. Icke sa nicke! Skärde mig, och det blev rätt djupt!

Börjar 14.00 idag iaf, slutar inte förns 22.00 men homan ska
möta mig, han e endå i bellmansplan så vi kan ta sällskap hem!

Imorgon ska man jobba igen men bara 5 timmar (SKÖNT)
Sen på lördag blir det jobbigt! 23.00 - 07.00 men det är tur att
lönen slår om till söndagslön efter 00.00 så det är iaf bra cash!

På söndag ska mormor och mamma komma hit för att vi ska planera
lite in för min födelsedags fest hehe roligt..

Och imorgon ska man även gå och sola med sannii ♥

Ne nu måste jag kila ut.. Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0