Jag bara längtar!

Det händer rätt mycket i mitt liv just nu! Kanske var på tiden efter en
lugn och tråkig vinter.. Jag bara längtar tills allt lägger sig på plats!


Saker att se fram emot..

- Göteborg 28/4 (händer nått speciellt den 29/4)
- 20 års dag den 16:e Maj
- Födelsedags fest den 17:e Maj
- Uppkörningen (säger inte vilket datum)
- Lägenheten (vet inte riktigt vilket datum)
- Köpa bil (om jag klarar uppkörningen)
- Sommarjobba och få massa cash haha
- Thailand vintern 2008 (förhoppningsvis)

Längtar som fan!

Just nu håller man på och städar här hemma hehe, en lite vår städning
kanske man kan kalla det. Ska försöka hinna med att tvätta fönstrena om
jag hinner. Jag har nyss gjort klart köket och ska fortsätta i hallen ..

Kanske skriver senare.. Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0