Härligt!

Äntligen har man fått kolla på lägenheten!

Jag sa till sanna innan vi ens gick in att det känndes rätt.
Det gör det fortfarande och jag vill nog ha den..

En 2a67 kvadratmeter passar mig perfekt! Stora rum så man
behöver inte trängas. Den var fräsh och ljus. Stod där och tänkte hur
man skulle möblera med sina egna möbler haha.. Blir lätt så!

Hade vart en visning redan i tisdags men eftersom att jag fick gå och
kolla på den så verkar det inte som om nån nappat på den än..

det enda som var knas var att han hade brytit av hela handtaget till ballkong
dörren så han hade tejpat med sån brun tejp runt hela ballkongdörren haha!
( In da hood ) haha skoja! Men man kan inte ha för höga krav när det gäller Årby!
Men vad ska man göra det är ju hemmaplan!

Ska ringa Graflunds tidigt imorgonbitti och säga att jag vill ha den! Yeeeh..

Det är fan granne med Sanna haha grannhuset iaf..

Här nere finns en planlösning som jag gjort själv haha.
Glömde skriva vart spisen är men det fanns iaf en! (tror jag) HAHA!

För en första lägenhet så duger den lätt !

image53

Imorgon bär det av till systemet tidigt på morgonen för att inhandla
dricka inför kvällen hos Sabina som har födelsedags fest !

Efter stan blir det väll hem och plugga lite mer teori och hela lördagen måste
plugga! På söndagen jobbar jag 07.30 - 15.30 och sen är det inte lång tid kvar!

Ne ska plugga vidare ett tag till så man kan ta det lungt lite senare!

Over N` Out Peace And Love

Kommentarer
Postat av: sanni

Har du socker? haha
Aa, kmr över o lämnar

fett soft haha

peeeace

2008-04-18 @ 17:15:55
URL: http://mammasanni.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0