Grattis till mig själv !!

Idag den 21/4-08 klarade jag Teorin!

Grattar mig själv jag svär.. Att läsa/plugga är inte min
starkaste sida om vi säger så haha! Jag är så jävla glad
att jag klarat den fyfan vilken lättnad från axlarna! SVÄR..

Nu sitter man här hemma och eftersom att jag pluggat så mycket
de senaste dagarna så känns det som om jag måste plugga nu nu nu!
Men så är det inte, inget mera plugg blir det nu..

Och till alla som undrar så fick jag 53p och man måste ha 52 för godkänt!
Haha fyfan vad härligt. Uppkörningen är beställd och jag känner på mig
att den kommer bra! Har ju fan kört bil sen jag var 16 år!

Ne nu ska musiken pumpas och njuta av det fina vädret!

Gud gav mig kraften jag svär!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0