Fint väder..

Idag har det vart fint väder och man har kunnat njuta av det mer idag
än vad man hann med igår.. Jag och Sanna var i Willys och handlade
lite. Skönt att inte kylskåpet är helt tomt nu haha..

Skulle även gå ut mer idag med Sanna och William. Sanna skulle bara
till torshälla för att hämta en kattbur,  hem och laga mat och sen skulle den
jävlen ringa mig.. Men ne det har hon fan inte gjort. Tråkigt. Var sugen på
en promenad i solen!

Imorgon ska man jobba typ hela dagen.. Eller alltså när man börjar på eftermiddagen
och slutar på kvällen så känns det som om hela dagen går åt.. Tråkigt nog..
Men pengar är alltid pengar..

Fick min lönespess idag och fick en bra summa pengar haha.. Som jag kommer
att klara mig på iaf kan jag ju lova..

Ne får väll kolla på tv eller nått nu då..

Over N` Out, Peace And Love ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0