Fan dååå..

Åhh, irriterande !
Hade kollat in en lägenhet i Årby, perfekt en 2:a på 60 kvadratmeter
och en hyra på ca 3700:- mån .. Tänkte att jag ringer på den nu på måndag
men då hade den redan blivit bortlovad. Helvete!

Ah men det e väll bara att kolla vidare hela tiden. Vill hitta en så fort som möjligt !

Igår var jag och min älskling i IKEA och handlade lite saker. Kökstillbehör som
tallrikar, glas, kaffemuggar mm. Även en byrå till hallen eftersom att nu har mamma
tagit den som stod här innan..

Homan drog till jobbet och slutar inte förns 17.30 så det blir bara för mig att fortsätta bygga
på byrån som inte blev klar igår. Men men, kanske skriver senare vem vet..

Grattis Victoria till körkortet och grattis Sanna till Teorin haha =) alla tar körkort nu..
Och snart är det min tur att göra Teoriprovet. Håll tummarna!

Peace and Love!

Kommentarer
Postat av: sanni

Aiit syrran, du kmr klara teorin ;)

2008-04-07 @ 12:05:40
URL: http://mammasanni.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0