Chillnaniii ..

Idag har man hunnit med att läsa 32 sidor i "du och jag i trafiken"
sen hann man även köra lite plugg på datan också! En start iaf ..

Mamma hämtade mig vid 18.00 och sen stack vi och kollade in
lokalen till festen. Det blir nog bra kan jag tro hehe, det duger ju!

Just nu sitter man och kollar på Desperate Housewives som har börjat
idag igen.. Roligt, det är fan bäst. Och ikväll är det 2 avsnitt ..

Imorgon är det bara att plugga vidare och inte göra nått speciellt innan 18.00.
Ca. då så ska jag och kolla på en 2.a i årby. Hoppas den är bra och nått att ha.
Vill flytta så snabbt som möjligt, men isåfall nån gång i slutet av maj / i början av
juni.. Hehe kommer bli soft. Och sanna ska även följa med mig och kolla in den!

Kommer nog att skriva mer senare ikväll ska kolla vidare på "DHW" haha..

Over N` Out Peace and Love!



De första åren så fanns jag inte där. Jag var syster på deltid och resten var missär.
Men jag älskade min syster mer än nått här på gatan, jag tog mig i kragen och kom sakta
tillbaka. Jag bad dig om ursäkt och bad om din förlåtelse. Kan inte fatta att det här var flera år sen!

image48

Jag bryter tystnaden så alla kan få veta det jag gjort, finns ingenting jag kan förneka.
Men jag straffas än idag så jag bryter tystnaden och vill bara dra. Du sårar detta lilla barn,
jag fäller tårar varje dag. Får inte ens veta hur min syster mår idag. Och allt blir
detsamma om saker inte ändrar sig. Jag svär på min mamma Cornelia jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0